Svin flunsa vaccination

Gick upp 7:10 för att jag skulle ta svin influensa vaccinationen runt 9 tiden. Hade ingen större matlust så tidigt, men lite kaffe och en torr fralla gick ner med lite övertalning... Det gjorde faktiskt lite ont att ta sprutan...det måste vara något speciellt  med den för jag brukar inte vara så känslig. Gick på stan en stund sedan och växlade in lite av Jennis isländska pengar på Forex, och var bara tvungen att köpa en korv i bröd utanför Wettergrens, annars kanske jag hade svimmat innan jag får mat härnäst tänkte jag....jaja så går det när man inte äter en ordentlig frukost  ;-) Åkte sedan till min vän Marie som är frisör, och fick slingat håret och klippt. När jag skulle dricka min kopp kaffe sa armen ifrån att "du har just tagit ett svinflunsavaccination så var god och använd andra armen" Skit oxå att man ska vara en sådan mes..... Hälsade på Madde, Matti och Filippa på hemvägen. Go liten Filippa som har lärt sig krypa och att sätta sig upp själv....en riktig liten solstråle


Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. *skrattar*
    Flåååt
    Kunde inte låta bli.
    Klart du ska använda andra armen.
    Jupps, kostar på mig att skratta innan jag tagit min spruta själv. *ler*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen