Blääääk:(

Jag var så glad i söndags för min Pawped G3 examen, och så kommer en magsjuka på det. Jag trodde att jag skulle dö i går, det var den vidrigaste dag i mannaminne. En bacill man inte vet vart den kommer ifrån....otäckt :(

Mina missar är på krigsstigen, ja det är väl Bonnie son ger sig på stackars Akis med bomber och granater. Det är så man hukar sig i stridens hetta. Tror att det är bebisarna hon vill försvara, fast de inte är hennes. Bonnie har alltid älskat bebisar, och det är väl tur att inte Akis är den tilltänkte till henne denna gång, för det hade nog inte gått vägen.
Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Usch, hoppas du mår bättre nu.
    Vet att jag är lite sen i mitt kommenterande.
    *ler*

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!