Klösmöbel

Katternas klösmöbel har blivit utslitet efter några år.....Åh nej jag fick med gardinen som sitter på tre kvart....jag får skämmas ;)


Ialla fall har jag investerat i en ny Kattens no 1, min favvo kattmöbel.
En Kattens no 1 Eiffel

Nu kom inte denna möbel plats där jag skulle ersätta den trasiga så den hamnade hos Freddie Mercury. Jag ska banne mig beställa en helt ny Rundetorn till det lilla hörnet igen. Den passade ju så bra, men Eiffel trädet pryder gott sin plats oxå ;)

Den gamla Vilbert står sig bra än.
Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Hej!

    Fin blogg, hamnade på den av en händelse! Ser nu att du har/har haft precis de klösträd från kattens No 1 som jag funderar på att köpa till mina katter. Undrar därför om du kan ge ett råd: passar rundetorn för gansa stora katter, eller är avsatserna väl små?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!