Ett herrans liv

I dag har 5 huliganer härjat här. Inte en sak står på sin plats och tavlorna hänger snett. När jag låg i soffan sprang 2 stycken 2 kilos bebisar rätt över mig.....alltså = 4 kilo!  Det har milt sagt varit den stora lekdagen idag ;)


Ullspinn är den som mest har fått fnatt

 Han måste ha en skruv lös ;)

 Matte: Dra inte i duken din pajas!

 Ullspinn: Jag måste ju ha min boll

 Ullspinn: Förlåt då jag kan inte hjälpa att jag har spring i bena. 
Varför hänger den sabla duken här förresten?

Bröderna bus

Ulltott jagar flugor, nu håller han sig här. Värre är det när han är inne bland orkidéerna.

 Jag är den snälla och söta Ulltuss ♥


Ullstrumpa: Kan man få vila några sekunder?


Ullviva: Jag tar träkorgen

Det kan inte vara sant, men jag tror jag anar en liten strimma hopp att resten av eftermiddagen blir lugn och fin....eller?

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Underbara bilder på ljuvliga missar

    SvaraRadera
  2. Jisses, så sugen man blir när man ser dom, men ack så mycket jobb, med en helt bunt såna däringa. *skrattar* Tazz&Kram

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder på söta kattungar - och busiga!! hihi....snart blir det likadant här hoppas jag :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Toarpakampen!