V-kull 4,5 veckor

Nu har småknattarna börjat att fatta att det finns mat utanför mjölkbaren oxå ;)
De är lite frågande om torrfoder verkligen går att äta? RC babymousse gick bättre, bara jag stoppade en bit i munnen på den så började de äta. KMR mjölkersättning var rena dyngan tyckte de....
Det är första gången jag provar RC babymousse, jag brukar alltid starta med finmald nötfärs blandad med KMR eller äggula. Jag kommer att ge dem lite nötfärs oxå för att se om de gillar det lika bra.
Vatten lapar de i sig och tycker tydligen är gott och det är ju himla bra :)

Att stå stadigt och bredbent är viktigt för att lilla jag ska kunna äta ♥ Vargtass ♥


Efter maten måste man tvätta sig....eller hur? ♥ Vargtass ♥


Mamma Cassie äter upp det sista, inget får förfaras ♥ Victory ♥ Vizzla ♥ Cassie ♥


Nu är jag mätt i magen ♥ Victory ♥


Jag är minsann törstig efter maten ♥ Vizzla ♥ Victory vill leka ♥


Hallå musen ska vi ha lite lattjo? ♥ Victory ♥


Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

  1. Åh det är ju så mysigt när de börjar lära sig att äta och när de står på sina små vingliga ben! <3

    SvaraRadera
  2. Så fina och gulliga katter vid maten.Underbart.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen