Den 11/1 åkte jag från Landvetter till Bryssel i Belgien. Mitt mål var att hämta The Dorsai Smoking Gun aka Gunnie eller Gunvald. Kärt barn har många namn 💚💚💚 Jag mötte Misha och hennes vän Gisele på flygplatsen och Gunnie såklart. Det är alltid lika kul med sådana här äventyr, det uppstår nästan alltid något man aldrig kommer att glömma. Misha hade skickat mig en karta över avgångshallen, och bestämt att vi skulle träffas utanför Stockhaus café. När jag klev av mitt plan, så hittade ju jag detta café ganska fort. Bra där då kan jag slappna av 😛 När då ingen Misha dök upp som jag väntat, jag stod ju för sjutton utanför caféet och hade nu väntat i minst 25 minuter. Messade Misha, och hon meddelade att hon satt visst utanför Stockhaus café I AVGÅNGSHALLEN.  Jag som då inte äger något lokalsinne och är smått förvirrad ibland hade inte lämnat ankomsthallen. och det fanns ju ett Stockhaus där med. Ja jösses, men vi fann varandra till slut, och hoppas inte Misha hade ångest över att lämna över Gunnie till en sådan hopplös person, men så är jag och jag brukar fixa det mesta till slut 😜

Tusen tack Misha 🙏


Här är The Dorsai Smoking Gun i egen hög person. En vacker svartsilvertabby-vit Maine Coon kille och 4 månader på kortet 💚 

Kramizzzzz Anna.S

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen